Over ons

Genieten van de natuur staat voorop bij de leden van de afdeling Noordwest Veluwe. Je kunt dat op vele manieren met elkaar doen: wandelen, excursie, studies, lezingen bijwonen, waarnemen en beleven, cursussen volgen en fotograferen. Het voordeel is dat er altijd mensen bij zijn die erg veel kennis hebben en dat ook graag met je willen delen.

Kom gerust eens kijken en meedoen met één van de vele activiteiten in de natuur!

Het uitgebreide activiteitenprogramma laat zien dat we ons niet beperken tot de Noordwest Veluwe, maar dat ook regelmatig andere natuurgebieden worden opgezocht. Op deze website kun je alvast kennismaken met ons. Maar buiten in de natuur zul je ons pas echt leren kennen.

Jullie vinden hier alle informatie over onze vereniging. De komende activiteiten en de verslagen van de activiteiten die alweer achter ons liggen. Maar ook het gastenboek, waar je je mening kwijt kunt en op het laatste moment kunt zien of de activiteit wel doorgaat of dat het weer roet in het eten gooit. De schitterende foto’s in het fotoboek van onze fotowerkgroep en uiteraard alle gegevens over onze organisatie en hoe je met ons in contact kunt komen.

Kijk naar al onze activiteiten

Het hele programma voor de komende tijd vindt u bij de agenda.