Fotografiewerkgroep

De fotografiewerkgroep is opgericht in 2010 door 2 enthousiaste KNNV leden. Het samenbrengen van fotografie en natuur en het verbeteren van het fotograferen, doen we tijdens onze vaste bijeenkomsten en het buiten fotograferen.
Vaste bijeenkomst:  De fotografiewerkgroep komt 8 x per jaar bijeen op de 4e dinsdag van de maand in de Vleugel, naast de Westerkerk in Ermelo, Oude Nijkerkerweg 4, 3853 JS Ermelo. van 20.00 – 22.00 uur (m.u.v. de maanden juni, juli en december). De bijeenkomsten worden wisselend ingevuld: het bekijken en bespreken van elkaars foto’s, een lezing van één van de leden van de groep, het bekijken van een dvd met fotografietips en soms wordt een fotograaf uitgenodigd.
Buiten fotograferen:  in principe ook 8 x per jaar, steeds de zaterdag volgend op de bijeenkomst op dinsdag: Regelmatig worden foto’s gemaakt n.a.v. een opdracht: b.v. over composities, macro fotografie of het gebruik van de instellingen van de camera.
De fotowerkgroep is laagdrempelig. KNNV leden die enthousiast zijn over het fotograferen in/van de natuur zijn van harte welkom.
Ben je geïnteresseerd dan kun je contact opnemen met de coördinatoren.

Coördinatoren:
Wilma Stoof, w.stoof@planet.nl, 0341-419493, evt op 0612999887.

De fotowerkgroep is een enthousiaste club mensen, die maandelijks (buiten de vakantieperiode) tweemaal bij elkaar komt. Eén keer op zaterdag om ergens buiten foto’s te maken en één keer op een avond om met elkaar te leren van de ervaringen en van deskundige adviezen.

De coördinator zorgt voor de excursies en de onderwerpen, uiteraard in samenspraak met de deelnemers. Ze zorgt voor een uitdagend programma voor de fotografen. Voor informatie kun je terecht bij Wilma Stoof (zie gegevens bij coördinator).